Sephora Project

Market your chosen brand.

EXTRA MEDIA UITING

Het idee achter mijn concept is door middel van het gebruik van een automaat de klanten per 15 euro een coupon te geven aan de kassa of als het van toepassing is een coupon op hun klantenkaart. Klanten kunnen ervoor kiezen om dan hun pasje te scannen bij het automaat of hun coupon in het automaat te doen. Het apparaat gaat naar het scherm met alle keuzes waar de klant uit kan kiezen. Met 1 coupon kan de klant 1 travel sized product uit het automaat halen.


Tegen misbruik worden coupons op namen gezet van klanten met hun geboortedatum om misbruik te voorkomen. Het is de bedoeling dat een klant maar één keer per dag per klant een goodie uit het automaat kan halen.


Via een internetorder word de coupon altijd op het digitale klantenpasje gezet, de klant kan dan pas goodies uit het automaat halen als ze daadwerkelijk in de winkel een pasje hebben laten maken of voor 50 cent eentje bij hun order naar hun huis hebben laten sturen.

De automaten worden in de buurt van Sephora winkels gezet en in de winkels zelf. De reden dat ze ook buiten de winkels gaan staan is, omdat het aandacht wekt naar het merk en mensen naar de winkels lokt om meer coupons te gaan sparen.


Elke twee weken komen er compleet nieuwe producten in het automaat, en paar automaat verschilt het natuurlijk.